Zakaz resolvovani domenoveho jmena

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pátek Červenec 28 14:17:16 CEST 2000

> Bohuzel mi s touto feature generovani sendmail.cf skonci s chybou:
>
> [root na linux /etc]# m4 sendmail.mc > sendmail.cf.new
> FEATURE(nodns) is no-op.
> Use ServiceSwitchFile (/etc/service.switch) if your OS does
> not provide its
> own instead.
> [root na linux /etc]#
>
> Bohuzel mi neni prilis jasne, co tato hlaska znamena...

/etc/service.switch se pouziva na nekterych systemech ke konfiguraci
resolveru - uvadi se poradi sluzeb pouzitych pro jmenne rezoluc
(napr. NIS, BIND a HOSTS). Linux ho myslim pouziva, FreeBSD
(NetBSD a OpenBSD asi taky) ne. Na FreeBSD to delam tak, ze do
sendmail.mc pridam:

	define(`confServiceFile', `/etc/mail/service.switch')dnl

a do /etc/mail/service.switch se napise:

	hosts		file

(mezi slovy MUSI byt tabelator).

Petr

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz