debian & qmail: new mail notification

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pondělí Červenec 31 14:22:24 CEST 2000

Zdravim mta-konferenciu, snad som tu spravne.

Mam debian potato & qmail s dorucovanim do ~/Maildir/ a zapasim s
vypisovanim "No new mail".

Zatial viem ze:

- existuje qcheck, funguje, po zaradeni do /etc/profile to pri prihlaseni
  vypise co ma

- v /etc/login.defs je mozne definovat QMAIL_DIR, pricom text okolo sa
  tvari, ze by to mohlo stacit, ale nefunguje to

- v najnovsej potato verzii login je zmienka o pam_mail, pricom ale nikde
  okolo (libpam-doc) sa mi nepodarilo zistit ci to podporuje Maildir, skor
asi nie, kedze debian je /var/spool/mail-centricky a DJB ma v non-free.

Samozrejme, chcem aby sa o kontrolu novych mailov staral standardny
mechanizmus, ktory pocuva aj na MAILCHECK atd. qcheck v profile riesi
problem len ciastocne.

Takze sa chcem opytat ci viete o solidnom rieseni newmail check pre
~/Maildir/ instalacie. Dik.

--
jozef  :-)