maildrop: unable to truncate mailbox

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červen 2 17:29:49 CEST 2000

On 02/06/2000, Zdenek Pizl wrote:

> co kvoty ?? tohle mi delalo, kdyz ten user prekrocil na tom svaku
> tvrdou kvotu ...

Zprava jako takova byla mensi. Ale nevim, co presne ten maildrop
provadi, jestli nepotrebuje nejaky odkladaci prostor. Diskova kvota je
10 MB (z toho 10 MB volnych :), zprava mela neco pres 8 MB. Nutno
podotknout, ze X dalsich uzivatelu zdima svoje kvoty nadoraz a nikomu se
nic podobneho nestalo - budto se zprava dorucila a nebo odmitla, ale ne
takhle "neco mezi".

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi