maildrop: unable to truncate mailbox

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Neděle Červen 4 20:02:21 CEST 2000

On Fri, Jun 02, 2000 at 05:47:49PM +0200, Petr Novotny wrote:
> Nevim, co presne se s tou zpravou delo. maildrop ma tendenci si
> zpravu odlozit nekam na disk nez na ni posle svoje recipes (na
> rozdil od procmailu, ktery ji naprosto idiotsky taha do pameti).
>
> maildrop je drop-in replacement pro procmail.
>
> S qmailem ma spolecneho snad jen to, ze je urcen pro lidi, kteri
> poznaji spatny program, kdyz ho vidi (sendmail, procmail) :-)

Pokud mam na mail-serveru nastavenou maximalni velikost (prichozi/odchozi)
zpravy na 500kB (RFC se zarucuje dorucit 64kB), tak mi tato vlastnost
procmailu vubec nevadi (spis vyhovuje). (navic uz mam rozsahly procmailrc
a syntax docela zazitou).

K sendmailu se nevyjadruju :) (viz headers)

bye

P.S. To byla jen takova chaba obrana, jinak samozrejme uznavam, ze tahat
to cele do pameti je blbost a syntaxe konfigurace maildropu je taky
jine kafe nez procmailu.

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //