Uprava sendmail.cf pro specialni mailer

Radek Sterba raster na infos.cz
Úterý Červen 6 14:49:24 CEST 2000

Mam offline Linuxovy mailserver, na kterem potrebuji modifikovat
zasilani posty tak, aby pro lokalni domenu provadel dorucovani
standardni mailer "local", a pro vsechny ostatni domeny muj specialni
mailer "xlocalmbx" (zpracovava maily specialnim zpusobem).
Tento "xlocalmbx" mi funguje (napsal jsem ho v Ccku), to mam vyzkouseno.

Pro testovani jsem do sendmail.cf pridal definici maileru "xlocalmbx"
a do Rulesetu 98 pridavek:

R$*<@domena.cz.>$*   $# xlocalmbx $@ mbx $: $1<@domena.cz.>$2

A funguje to, mailer pracuje a dela to co ma.
Jeste upresnim, ze "domena.cz" je lokalni (a je uvedena v sendmail.cw
i lokalne bezici DNSko ji preklada na lokalni IP a MX zaznam ukazuje tez na
tento lokalni pocitac).

No a ted jsem teda nejak chtel provest tu modifikaci, aby se tento mailer
"xlocalmbx" pouzival pro veskere cizi domeny a pro mistni domenu
"domena.cz" se pouzival standardni "local" (tedy klasicke mistni
dorucovani),
ale nemohu objevit jak spravne zmodifikovat zasah do sendmail.cf

Muzete mi prosim poradit s vyse uvedenou zalezitosti?
Snad staci jen jeden spravny radek ve spravnem rulesetu a je to.

Diky moc predem.
Radek Sterba
raster na infos.cz
http://raster.infos.cz