Uprava sendmail.cf pro specialni mailer

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Středa Červen 7 09:03:23 CEST 2000

> Rozhodnuti o tom, ktery mailer se ma pro danou adresu pouzit provadi
> ruleset 0 (S0). V predpripravenych balicich sendmailu, tedy
> ve vzorovych
> sendmail.cf, vola S0 dalsi "pomocne" rulesety. Napr. S98, coz
> ma vetsinou byt
> jakasi lokalni cast S0, tedy asi to, co bych mohl mit na
> ruznych strojich jine,
> pokud bych chtel mit stejne S0. U nas ji de facto nijak
> nepouzivame. S0
> dale casto vola takovy svuj predni a zadni konec SParse0 a
> SParse1 (Pozn.
> [...]

Potrebna pravidla se daji pridat na konec .mc souboru nasledujicim
zpusobem:

LOCAL_NET_CONFIG
# Nelokalni postu do maileru xlocalmbx
R$* < @ $* . > $*        $#xlocalmbx $@ mbx $: $1 < @ $2 > $3

Ostatni pravidla (R$+<@$=w.> a R$+) jiz v SParse1 jsou obsazena ve
spravnem poradi.

Pri generovani sendmail.cf se pravidla zaradi na konec SParse1 za
presmerovani na UUCP_RELAY  a pred presmerovanim na SMART_HOST a
doruceni do esmtp a local maileru.

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz