genericstable

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Červen 7 10:24:15 CEST 2000

On Wed, Jun 07, 2000 at 09:44:22AM +0200, Jiri Borik wrote:

> mam problemy s FEATURE(genericstable). Pokud zpravu odeslu prikazem mail,
> prepis podle genericstable se provede, pokud pouziju pine, prepis se
> neprovede. Rozdil je v hlavicce zpravy - v prvnim pripade je odesilatel
> "borik", podruhe je odesilatel "borik na u24.u24". Ale oboji je lokalni
> adresa.
>
> Pouzil jsem konfiguraci sendmailu dle http://www.penguin.cz/~dawyd/.
> Upraveny soubor m4 a ostatni konfigurace jsou v priloze. Pouzivam sendmail
> 8.8.5. OS Linux, Caldera.

neviem ako 8.8.5 ale mne v 8.9.3 funguje genericstable, ked zadam rozne
kombinacie hlavicky odosielatela:

mann                    Peter.Mann na tuke.sk
mann na localhost          Peter.Mann na tuke.sk
mann na ccsun              Peter.Mann na tuke.sk
mann na ccsun.tuke.sk      Peter.Mann na tuke.sk

totiz kazdy MUA posiela nieco ine - myslim, ze ine kombinacie uz nie su (mozno
este Peter.Mann na ccsun.tuke.sk -> Peter.Mann na tuke.sk - ak to takto posle
uzivatel)

nejake informacie najdete na http://www.manualy.sk/sendmail/

> FEATURE(genericstable)dnl

ja mam v 8.9.3 sendmail.mc riadok:
FEATURE(`genericstable', `hash -o /etc/mail/genericstable')dnl

5o

P.S. asi by bolo najlepsie upgradnut verziu sendmailu

   Ing. Peter Mann              e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
   UVT - TU Kosice              ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE