genericstable

Martin Postulka Martin.Postulka na cerge.cuni.cz
Středa Červen 7 12:58:20 CEST 2000

Jan Satko wrote:

> Mal som podobny problem. Treba posluchnut nastavenie na www.sendmail.org.
> Problem je v tom ze pine posiela meno uzivatela asevrera inak ako ostatne
> programy.
>
> Takze treba do *.mc suboru strcit
> GENERICS_DOMAIN_FILE(`/etc/sendmail.cG')dnl
>
> a do neho napisat meno toho stroja resp. domeny ktore chcete prepisovat za
> ine.
>
> a potom uz len do genericstable dopisat co sa ma za co prepisovat.
>
> Regards,
> --
>       Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
> [...]

Jinymi slovy v souboru, na ktery se odkazujete v GENERICS_DOMAIN_FILE
je potreba vypsat VSECHNY tvary, ktere se mohou vyskytnout za zavinacem
(ktere chcete prepisovat). Nestaci jen domena. Mel jsem s tim taky potiz,
protoze jsem spatne pochopil README. Myslel jsem, ze tim mam zahrnute veskere
stroje z explicitne uvedene domeny, tj. neco jako *.domena

V pripade tazatele by tedy soubor "my_domain mel obsahovat jeste radek u24.u24

Martin Postulka