Uprava sendmail.cf pro specialni mailer

Radek Sterba raster na infos.cz
Středa Červen 7 15:34:41 CEST 2000

Tom Mueller <tom na cnb.cz> wrote in message
news:200006070627.IAA08436 na ad.cnb.cz...
> To co pozadujete bych soupnul do SParse1, tedy na konec S0 takhle:
> - nejdriv stanovim, ze neco na domena.cz se ma vyridit mailerem local
> - to co zbyde se ma dorucit mailerem xlocalmbx
> @$=w., projela az na to druhe pravidlo, tedy blbe. Pak by se to muselo
udelat
> takhle:
> R$+ < @ $=w . >         $#local $: @ $1
> R$+ < @ $+ . >          $#xlocalmbx $@ mbx $: $1 < @ $2 >
> R$+                     $#local $: @ $1

Diky. Ale problem, asi je neco spatne nebo jeste neco dalsiho chybi.
Zkousel jsem to a vysledek nezpracovava xlocalmbx, ale normalne se
soupnul do /var/spool/mqueue
Pri testu ( sendmail -v -bv test na ven.cz ) to vypisuje toto:
test na ven.cz ... ven.cz: Nameserver timeout
test na ven.cz ... Transient parse error --message queued for future delivery