Uprava sendmail.cf pro specialni mailer

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Středa Červen 7 16:26:10 CEST 2000

> Tom Mueller <tom na cnb.cz> wrote in message
> news:200006070627.IAA08436 na ad.cnb.cz...
> se to muselo
> udelat
>
> Diky. Ale problem, asi je neco spatne nebo jeste neco dalsiho chybi.
> Zkousel jsem to a vysledek nezpracovava xlocalmbx, ale normalne se
> soupnul do /var/spool/mqueue
> Pri testu ( sendmail -v -bv test na ven.cz ) to vypisuje toto:
> test na ven.cz ... ven.cz: Nameserver timeout
> test na ven.cz ... Transient parse error --message queued for
> future delivery

Tak to bude jeste potreba vypnout zpracovani DNS
Do .mc soubrou pridat:

FEATURE('nodns')dnl
define(`confSERVICE_SWITCH_FILE', `/etc/mail/service.switch')dnl

a vytvorit soubor /etc/mail/service.switch:
hosts<TAB>files

<TAB> je tabulator.

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz