Uprava sendmail.cf pro specialni mailer

Radek Sterba raster na infos.cz
Čtvrtek Červen 8 07:04:05 CEST 2000

Rehor Petr <p.rehor na decros.cz> wrote in message
news:9E85DC6CA1D5D311BB460006293960FE0BAEE6 na dcrfs.decros.cz...
> Tak to bude jeste potreba vypnout zpracovani DNS
> Do .mc soubrou pridat:
> FEATURE('nodns')dnl
> define(`confSERVICE_SWITCH_FILE', `/etc/mail/service.switch')dnl
>
> a vytvorit soubor /etc/mail/service.switch:
> hosts<TAB>files
>
> <TAB> je tabulator.

Mohl bych pozadat o tvar a umisteni pro sendmail.cf ? Nepouzivam .mc
soubor, nebot vsechny upravy provadim primo v sendmail.cf .
A jeste dotaz. Nevim, zda jsem spravne pochopil, jak ma fungovat ten
service.switch soubor. Uvnitr nej maji byt vypsany konkretni domeny,
nebo jen ta dve sluvka "hosts" <tabelator> "files" a nic vic???
Protoze ja neznam jednotlive nazvy tech "venkovnich" domen, xlocalmbx
se ma pouzivat obecne pro vsechny (nezname) domeny. (krome te lokalni
co je v sendmail.cw).