Qmail a dial-up jeste jednou

Petr 'Crusader' Kriz xcrus na atlas.cz
Čtvrtek Červen 8 12:35:40 CEST 2000

Mel jsem mylne informace. Situace je takova...

Provider bezi pouze se smtp serverem. Tento se snazi na me verejne
IP predavat vsechny zpravy pro mojedomena.cz

V dobe, kdy sem offline samozrejme nic predat nemuze, takze je
uklada nekam do fronty a zkousi mi je jednou za cas odeslat.

Tak ... Uz sem precet' snad vsechno co sem nasel, vcetne man pages
a ruznych HOWTO, ale nedari se mi.

STAV:

    Qmail jsem nainstaloval z RPM baliku. Do /etc/qmail/control jsem do
    jednotlivych souboru dopsal tyto informace.

       echo mojedomena.cz > defaultdomain
       echo mojedomena.cz > locals
       echo linuxbox.mojedomena.cz > me
       echo mojedomena.cz > rcpthosts

    Zapnul jsem smpt a pop3 v inetd. Qmail funguje krasne, ale pouze
lokalne.
    Pokud poslu ze stanice mail na nekdo na nekde.xx nahlasi ze tento mail
    nema kdo prenest.

Muzete mi prosim poradit co mam presne udelat abych provazal svuj lokalni
server s providerem a umoznil tak odchazeni mailu ode mne a zpet.

Tusim ze bych se mel zamerit na /etc/qmail/control/smtproute, ale dost dobre
nechapu co se po me chce ...

   Dik

       Petr 'Crusader' Kriz