Sendmail pouze na urcitych IP/interfejsech

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Červen 8 15:59:25 CEST 2000

On Thu, 8 Jun 2000, Petr Novotny wrote:

> Navrhuji vam:
>
> 1. Nechat sendmail poslouchat jen na jedno interfejsu. Dalsi
> interfejsy pripadne presmerovat pres nejakej ipportfw.
>
> 2. Nahodit lo a eth0, nahodit sendmail (at posloucha na vsech, a
> zakazat mu periodickou detekci novych interfejsu) a az pak nahodit
> eth0:0.
>
> (3. Nechat sendmail poslouchat uplne vsude, ale eth0:0 port 25
> presmerovat pres transparent proxying nebo ipportfw jinam.)

Hmm - ten bod 2 neni spatny, ale asi uz to nebudu potrebovat. Shanim totiz
nejaky listserver a zaujal mne Limez ktery ale dela prijem i odesilani
posty sam takze pokud ma koexistovat s jinym mailerem musi se nejak
podelit o ty interfejsy. Mezitim uz mi Limez prestal pripadat tak pekny
a momentalne ctu dokumentaci k Mailman-u .

Kdyz uz to tu pisu - jaky by jste dali tip na schopny listserv pouzitelny
v kombinaci se sendmailem ?

Duraz kladen predevsim na autodetekci a 'autoreseni' problemu
s dorucovanim, a moznost individulani spravy listu ruznymi spravci -
www interface vyhodou.

> Petr.Novotny na antek.cz

S pozdravem