Qmail a dial-up jeste jednou

Petr 'Crusader' Kriz xcrus na atlas.cz
Čtvrtek Červen 8 22:14:27 CEST 2000

>Jakou to _presne_ da hlasku? Nepresne tlumoceni mi nepomuze.

V logach sem nic nenasel a klient (Outlook) nahlasil presne to co
sem napsal. Pustil jsem tedy Outlook Express a ten nahlasil ze nemuze
odeslat zpravu pro nekde.xx protoze neni v rcpthosts ...

Tak sem vyhodil qmail-smtpd z inetd.conf a pustil ho pres tcpserver z
rc.local. Predtim jsem nastavil RELAYCLIENT pro celou lokalni sit pomo-
ci tcp.smtp. V smtproutes mam [moje IP]:[IP smtp u ISP].Funguje to
krasne, dekuji MOC za vase rady.

Mam jeste malickost.

1.    SMTP server u ISP se mne snazi v urcitych intervalech kontaktovat.
       Jak mu reknu "Sem on-line, posli mi ty maily u tebe hned at nemusim
       cca 2 min cekat?" Nejak ho proste kopnout ...

2.    Pokud jsem offline a odeslu zpravu "ven" qmail nahlasi ze se nemuze
       spojit se SMTP serverem. Pokud se pripojim, vsechny zpravy dodatecne
       odesle. Jak dlouho muzu byt pri defaultnim nastaveni offline nez se
takto
       odeslane maily vrati jako nedorucitelne?

            Diky

                        Petr 'Crusader' Kriz