Uprava sendmail.cf pro specialni mailer

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pondělí Červen 12 10:38:21 CEST 2000

> Mohl bych pozadat o tvar a umisteni pro sendmail.cf ? Nepouzivam .mc
> soubor, nebot vsechny upravy provadim primo v sendmail.cf .

V sendmail.cf nejspis najdete zakomentovanou nasledujici radku:

O ServiceSwitchFile=/etc/mail/service.switch

> A jeste dotaz. Nevim, zda jsem spravne pochopil, jak ma fungovat ten
> service.switch soubor. Uvnitr nej maji byt vypsany konkretni domeny,
> nebo jen ta dve sluvka "hosts" <tabelator> "files" a nic vic???
> Protoze ja neznam jednotlive nazvy tech "venkovnich" domen,
xlocalmbx
> se ma pouzivat obecne pro vsechny (nezname) domeny. (krome te
lokalni
> co je v sendmail.cw).

service.switch se pouziva na nekterych systemech pro stanoveni druhu
a priority sitovych sluzeb. Existence a pouziti tohoto souboru zavisi
na systemu, na kterem pracujete. Na Linuxu se to tusim jmenuje
/etc/nsswitch
FreeBSD ho nepouziva, je proto nutne ho vytvorit specialne pro
sendmail
(proto ho davam do /etc/mail).

Radka v service.switch

	hosts	files

rika sendmailu, ze pro jmenne rezoluce ma pouzit pouze soubor hosts.
Kdyby zde bylo uvedeno

	hosts nis dns files

potom by se pro jmenne rezoluce pouzil napred NIS, potom DNS a nakonec

soubor hosts. Vice viz funkce switch_map_find v sendmail/src/conf.c

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz