mqueue problem

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Červen 13 11:13:28 CEST 2000

> Pomohl stop sendmailu a spusteni sendmail -bD -q
>
> Co je pricinou takoveho stavu - nedostatecny vykon stroje, na kterem bezi
> muj sendmail nebo nejaky vliv zvenku?

Neviem ci pomohlo to co popisujete. Lebo IMHO je to zhodne so "sendmail
-q". Sendmail ma v konfiguraku alebo pri spustani zadavate interval
vyprazdnovania fronty. A to je ten Vas prepinac q. Takze pokial to pustate
ako popisujete tak sendmail vyprazdnil frontu iba pri spusteni a potom do
nej nesahal. Takze sa Vam to tam pekne kopilo. A ked ste ho stopli a
spustili, tak tu frontu zase vyprazdnil.

Skuste pustat sendmail:
sendmail -bd -q15m

To zaisti ze sendmail bude vyprazdnovat frontu kazdych 15minut.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2