anti-relay-dalsi pokus ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Červen 14 14:28:37 CEST 2000

> BTW. co ty rikas na qmail? Spousta lidi mi ho doprucuje, ale ja nevim..

Jednoznacne bezpecny nakolko ho vraj doteraz nijako neskompromitovali.
Je to kopa malych utilit s malymi pravami, ktore treba spravne
ponastavovat(z toho ta bezpecnost).
Neviem vsak ci to dokaze vsetko to co sendmail, ale na druhej strane ani v
sendmaili obycajny clovek vsetko nevyuzije.

Ja osobne som u sendmailu, nakolko viem ze mi staci ponastavovat par veci
a pustit na to jeden program. A samozrejme sledovat vyvoj najdenych novych
potencialnych chyb.

Mozno nanho prejdem ked mi volakto cez sendmail hackne stroj a zmaze mi
moje tazko nadobudnute udaje a hlaven www-stranky, ktore stale robim rucne
:-)

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2