Fetchmail + multidrop + sendmail

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Červen 15 11:07:08 CEST 2000

> Podle mne to sem patri, protoze to souvisi s dopravou posty. Asi by se
> tady nemely probirat uzivatelske postovni programy, ale fetchmail proc ne?

A fetchmail nie je uzivatelsky program ? (ja som myslel ze ano)
Alebo fetchmail nesluzi na vyberanie posty cez pop3 ? (ja nepouzivam,
opravte ma ak sa mylim)
Ak nahodou na to sluzi, tak to sa rovno mozme zacat bavit o pine alebo
inych programoch, ktore s dopravou posty tiez maju nieco spolocne.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2