Prepis casti uzivatelskych jmen v domene pro sendmail n

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Červen 15 12:56:54 CEST 2000

Vladimir Solnicky <solnicky na tmp.cz> wrote:
> [...]
                 ^ tady ma byt odradkovani a ne mezera !!!

> Mapa funguje, prepisovani nikoliv, tj.

> Prepise se.

> Neni nahrazeno. Jako kdyby se nic nedelo. Jelikoz z historickych duvodu
> mame .cf soubor, ke kteremu neni .mc, dodefinoval jsem virtualni .mc a
> podle neho nasel umisteni pro .cf a doplinl to tam. Tedy mapu k mapam,
> definici ruleset za posledni definici pred definice Mailers a prepisovaci
> pravidlo do S98.
>
> Kdyby Vas neco napadlo ... dekuji za kazde navedeni.

Jednak se mi SSMSRewrite dostalo na stejny radek jako prepisovaci pravidlo
- ma byt

SSMSRewrite

pokud tohle neni pricinou problemu, tak:

Je to sendmail, ktery umi neciselne nazvy sad pravidel? Zkuste, jak predela
adresu sada pravidel cislo 3, a vyvolani sady SMSRewrite (samozrejme
upravene tak aby to bralo adresu ve tvaru gebnerovanem sadou 3, strcte hned
na zacatek S0.

                                               S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229