anti-relay.....VYRIESENE !!!

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Červen 15 13:28:22 CEST 2000

> nebol by som si tym tak isty ..
>
> u mna v DNS ( k domene somi.sk ) mam toto:
>
>                 IN      MX      10 ns.somi.sk.
> *.somi.sk       IN      MX      10 ns
>

> a predsa mi vsetky testy uspesne zbehli ..

To bola taka teoria nakolko si to inak neviem vysvetlit.

A taktiez mas do konfigu zabudovane relay_entire_domain a
always_add_domain ?

Tak potom mate skoro rovnake konfiguracie ako po stranke sendmailu aj po
stranke DNS ale jednemu z vas to nejde. To je nejake cudne nie ?
Kde je potom ta chyba ?

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2