smerovani posty na domeny 3 urovne

Jan Redl redl na col.cz
Čtvrtek Červen 22 13:55:57 CEST 2000

On Thu, 22 Jun 2000, Radek Smidl wrote:

> Ahoj,
>
> mam problem se smerovanim posty. Popisu, co chci dosahnout. Mam 3
> pobocky firmy ve trech mestech. Ta firma ma zaregistrovanou domenu
> "firma.cz". U providera pak jeste zarizene poddomeny pha.firma.cz,
> pm.firma.cz a cb.firma cz. Konfiguruju postovni servery tak, aby se
> lokalni posta odesilala hned, cizi posta cekala na vytoceni a posta
> firemni, tj. kdyz pepa na pha.firma.cz posila neco na adresu
> petr na pm.firma.cz zajistila prime spojeni pocitacu a predani posty. To
> chci delat pomoci fetchmailu, potrebuji tedy tim padem, aby veskera
> [...]

Pokud je problem jen v doruceni do mailboxu

Pak by melo stacit napr:

virtusertable:
 @pm.firma.cz      popplzen
 @cb.firma.cz      popbudej

aliases:
 popplzen :       /var/mail/popplzen
 popbudej :       /var/mail/popbudej

Neni jednodussi mit pro pobocky jiny mailer nez pro internet a ukladani do
schranky a fetchmail z celeho systemu vynechat ?

--
                                                   Jan Redl
                                                 Czech On Line