Dotaz na Sendmail

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Úterý Červen 27 01:47:31 CEST 2000

HOLUB Zdenek wrote:

> Mam server nakterem bezi sendmail 8.9.3 a DNS. Vse na RH 6.1
> Tento server spravuje 7 domen.Nevim jak udelat, aby slo z jednoho mailboxu vybirat postu 7 uzivately. Uvedu priklad
> z.holub na domena1.cz      dopis1
> zholub na domena2.cz       dopis2
> .
> .
> .
> .
> z.holub na domena7.cz      dopis7
>
> To znamena co stejne uziv. jmeno a jina domena to jiny dopis.
> Ale potrebuju aby mi to chodilo tak,aby to netridil mail-klient podle kompletni adresy.
> [...]

	Aha, snad jsem konecne pochopil problem - ne sedm uzivatelu z jedne
schranky, ale jak udelat vic schranek pro ruzne uzivatele. TO je
nastesti podstatne jednodussi. Alespon doufam, ze i s Outlook Expresem.

	Proste pres virtusertable nasmerujete dopisu do sedmi ruznych schranek:

z.holub na domena1.cz      z_holub_at_1
z.holub na domena2.cz      z_holub_at_2
.
.
.
.
z.holub na domena7.cz      z_holub_at_7

	Zalozite prislusnych 7 uctu a uzivatel, kdyz konfiguruje v outlooku
pristupove jmeno a heslo proste pouzije jmeno z_holub_at_? a prislusne
heslo - postu samozrejme odesilaji se svoji normalni adresou "From:" -
doufam, ze outlook tyhle dve nastaveni nespojil v jedno.

							Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz