Zakaz SMTP

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Březen 1 07:38:16 CET 2000

A co tak pouzit standartne veci sendmailu ?

do suboru access:
<ipcko> REJECT

a uz nemoze posielat cez server nic.

A este pozriet co sa da strcit do blacklistrecipient.(neviem ci len mena
alebo aj domeny resp. ip-cka)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }