poslanie obsahu celej e-mail schranky

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Čtvrtek Březen 16 13:57:34 CET 2000

16. 3. 2000 napsal(a) Petr Novotny na téma ,Re: poslanie obsahu celej...:

PN> Jinymi slovy, chcete rozsekat mailbox na jednotlive maily, a ty
PN> poslat? Kratky skriptik treba v awku nebo (radeji) perlu, ktery
PN> nacita /var/spool/mail/uzivatel, zacatek jednotliveho mailu pozna
PN> podle ^From (s mezerou za From) a takto vyziskany jednotlivy mail
PN> posle. Je mozne si i pohrat s hlavickou - cviceni ponecham
PN> laskavemu ctenari :-)

Anebo, mate-li pine, povolte si prikazy B (bounce) a ; (aggregate
command), vstupte do jejich slozky (pine -f -var/spool/mail/uzivatel),
prikazy ,,MI`` do prichozi slozky, prikazy ,,;A`` vsechny oznacte,
po prikazu ,,AB`` se Vas zepta na adresu, kam poslat, Vy ji zadate a
potvrdite ... a pak budete chvilku cekat. Jelikoz bude sekvence zaslana
jedna zprava za druhou, pocitejte s moznym zatizenim systemu.

Tento prikaz ponechava puvodni hlavicky From:, To: a pod. a jen pridava
Reset-* (tj. Resent-From: a Reset-To: <nova na adresa> ...)

Je to ale trochu mimo temaicke zamereni konference, tak se omlouvam tem,
ktere to nezajima.

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, ref. systémové administrace OIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,