mnozi se mi instance sendmailu

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Březen 20 13:45:55 CET 2000

Petr Simek wrote:

> Mno - sendmail overuje i veci typu From: z hlavicky zda existuji.
> To na tom Vasem cilovem stroji funguje - overeni odesilatele z DNS ?

no to prave nevim, jak to overim

> a kdyz na cilovem stroji date nslookup pc.domena.cz tak se to spravne
> resolvuje ?

ahhaaa, po 10 minutach (600sec) se to probudi k zivotu a vsechno funguje
jako na dratkach. Mluvim o telnetu na port 25. Cim muze byt tohle ??

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...