sendmail.cf

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 20 19:20:11 CET 2000

On 20 Mar 2000, Miroslav Zidek wrote:

> Co presne znamena v sendmail.cf polozka:
>
> # "Smart" relay host (may be null)
> DSsmtp.worldonline.cz

Server pres ktery odchazi ze site posta, takovy "chytry" server, ktery je
ochotny odebrat vsechnu odesilanou postu a pak teprve premyslet, komu ji
dorucit.

> V puvodnim souboru pro pripojeni k IOL tam bylo mail.telecom.cz
> a jak se domyslim, tak pro worldonline by tam melo byt smtp.worldonline.cz
> Doslovny preklad neni k nicemu a z vysvetleni jsem celkem nic moc
> nepochopil. Je ta polozka povinna? Diky.

Neni, ale pokud jste na dialupu, tak nesmite odlozit telefon, dokude
nerozslete vsechnu postu. To trva typicky nekolik hodin, protoze nektere
domeny jsou rozumne dostupne jen v noci. Takze je mnohem pohodlnejsi nalit
vsechnu postu na server providera a nechat ho, at se s tim trapi sam.

Ta polozka zacina hned za tim DS, takze se server jmenuje je kazdeho vec a
musite to napsat tak, jak provider rika.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.