Nahrazeni sendmailu qmailem - splni tyto pozadavky ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Březen 20 23:01:06 CET 2000

On Mon, 20 Mar 2000, Martin Macok wrote:

> Ja prijdu s takovou radou/neradou :/ (a doufam, ze nevyvolam flame,
> kdyztak sorry ...)
>
> Co takhle zkusit postfix?
>
> Vyhody/vlastnosti:
> 	- bezproblemovy a jednoduchy prechod ze sendmailu (ma to stejne
> 	  interfacy jako sendmail, /usr/bin/sendmail atd...)
> 	- bezpecnost (srovnatelna s qmailem)
> 	- vysoka efektivita pri velke zatezi
> 	- pomerne jednoducha a robustni konfigurace (IMHO postfix umi snad
> 	  vse, co umi sendmail)

A Vy ho pouzivate ? Podle dokumentace se zda ze umi omezovat relay i
access docela dobre, ale tu ficuru kterou pozaduju (omezit prijem
z adres uvedenych v databazi jen pro prijemce uvedene v jine databazi)
jsem tam neobjevil. Nevite jestli to jde ?