kopirovani posty

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Středa Březen 29 16:54:21 CEST 2000

> Zkuste tam napsat dva radky pod sebe - jednou tu dalsi adresu a jednou
> jmeno uctu kde to ma zustat

Ja jsem tohle vyresil jednoduse v aliasech, kde to mam vsecho
pohromade, a vidim na vsechny forwardy

novak:            \novak, novacek na nekdejinde.cz
prochazka:    \prochazka, +420602654852 na sms.eurotel.cz, spacir na nekdejinde.cz

To zpetny lomitko by melo udajne zajistit, aby se to nezacyklilo

Vladimir