Postfix dela zbytecne update .db

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Březen 30 22:01:33 CEST 2000

On Wed, Mar 29, 2000 at 09:03:24AM +0200, Tomas Kouba wrote:
> Jak zakazat postfixu, aby nepregenerovaval soubory access.db,
> transport.db a podobne? Zdroje se nemeni.

At delam co delam, mne to nedela :/

Mam prislusne zaznamy v main.cf jako
alias_database = hash:/etc/postfix/aliases
apod.

Ty soubory .db jsem musel sam EXPLICITNE jednou vytvorit prikazem postmap,
postfix mi je sam nikdy nepregenerovava, ani v pripade, ze ty zdrojove
prepisu. I potom je musim sam rucne pregenerovavat.

Pouzivam postfix-19991231_pl05, zadne konfiguracni ani startovni skripty
jsem neprepisoval ...

Zkuste se podivat, jestli to nahodou nemate nekde explicitne napsane v
nejakych skriptech (/etc/postfix/postfix-script, /etc/rc.d/init.d/postfix
atp.)? Nebo ze by nejaka starsi verze toto delala? Jinak opravdu nevim.

Preji hezky den

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //