prochazi mi pouze velmi kratke zpravy

Martin Golembiovsky mgolem na golems.cz
Pátek Březen 31 14:20:47 CEST 2000

On Fri, 31 Mar 2000, Jan Redl wrote:

> Co se da vycist z maillogu? timeout waiting for input nebo neco podobneho?
> Obcas jsem se s tim setkal v pripade, ze se na lince ztraceji velke
> pakety. Co rika treba ping -s 1024 na druhy konec vasi pevne linky?

Pingy prochazeji v poradku, poporade. mam ale na routeru za posledni
dva tydny asi 7300 chyb CRC, ale ftp, www, dns, pingy bez znatelnych
problemu.
takto vypada skoro cely log:

Mar 31 10:50:42 sem sendmail[1126]: JAA01126: timeout waiting for input
from ostrava.nmo.anet.cz during message collect
Mar 31 10:50:42 sem sendmail[1126]: JAA01126:
from=<dusan.slanina na weidmuller.cz>, size=0, class=0, pri=30000, nrcpts=1,
msgid=<200003310750.JAA01126 na sem.golems.cz>, proto=ESMTP,
relay=ostrava.nmo.anet.cz [194.212.172.41]

diky Mgolem