mail relaying

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pátek Březen 31 16:49:29 CEST 2000

Jirka Kosina <jikos na uvmv.vol.cz> wrote:
> To jo, to je spravne. Jenze ja jeste chci, aby pro vsechny uzivatele
> domeny hl.uvmv.cz se to cpalo natom linuxu do jednoho mailboxu, coz by se
> podle mne melo zaridit virtusertablem, viz nize.
>
> Jenze to nefunguje, posta se dopruci pouze, pokud je pred zavinacem
> existujici username, a ja nevim proc, kdyz mam ten virtusertable
> zkompilovany.

> Ale jak jinak donutim sendmail, aby to cpal do nejakeho jednoho mailboxu
> vsechno?

Aha...

> @hl.uvmv.cz     user
>
> virtusertavble zkompilovat.

Zkuste, co dela

/usr/sbin/sendmail -bt
/map virtuser @hl.uvmv.cz

(melo by vracet user) - mozna jsou nejake problemy s pravy nebo tak neco.
A pak zkuste

3,0 kjshdgj na hl.uvmv.cz

(melo by byt $# local $: user)

Jakou mate verzi sendmailu?

                                                     S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229