off-topic : tcpdump

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Květen 2 20:01:55 CEST 2000

> Co treba switch - nemate PC zapichle ve switchi ?

Co vedie ludi k tomu aby pisali listy OFF-TOPIC a pritom konferencia o
linuxe je na tom istom servery (linux na linux.cz) ?
Pochopil by som keby bola o niecom naco nie je spravena konfera ale toto ?
Z linux konferencie ludi vyhaname sem. A preco ? Uz v tom prestavam vidiet
zmysel.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }