Dial-up + sendmail

Radek Smidl smidl na antaris.cz
Středa Květen 3 09:05:11 CEST 2000

Jan Satko wrote:

> Sendmail bezi allright.
> Finta je v tom ze Vam nejde DNS :-)
>
> S pozdravom
>
>  /-------------------------------------------------------------------\
> {   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
>  }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
> {     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }
>  \-------------------------------------------------------------------/

Omlouvam se, nemel jsem vypsany resolv.conf:

search .
nameserver 212.20.96.34
nameserver 212.20.96.38

O to je to ale horsi, protoze opet je tu ta stejna chyba, tj. modem se
vytaci v kazdem pripade, overuje tedy stale neco venku, pritom mam pouze
jediny pocitac (server) a posilat maily zkousim z nej. To znamena, ze
nasledujici rady nepomohly:

define(`confDOMAIN_NAME',`domena.cz')dnl
FEATURE(nodns)dnl
define(`confBIND_OPTS',`-DNSRCH')dnl

Jeste /etc/hosts:

127.0.0.1       localhost.localdomain    localhost
195.250.128.42  smtp.volny.cz
192.168.20.3    pokus.domena.cz        pokus

V cem je tedy chyba?

Diky

--
Radek Smidl, smidl na antaris.cz