SMTP_DELIV_FAILED

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Čtvrtek Květen 4 07:12:14 CEST 2000

Dobry den.
Aplikoval jsme zabezpeceni na routeru Cisco a prestala mi chodit posta na
jeden urcity stroj se sendmailem. Prenos konci nasledujicim hlasenim:

rl-recv: (00002746) connection reset
SMTP-(000000E6)
SMTP-(000000E6) SMTP_DELIV_FAILED

Odesilam z WinNT a programu Imail, ale stejne tak se to chova, pokud to
poslu z Linuxu a sendmailu. V konferenci probehlo, ze sendmail potrebuje
port IDENT na overeni prenosu, ten jsem tam povolil. Existuji jeste nejake
jine porty, ktere jsou potreba na komunikaci? Prenos na druhou stranu tedy
odesilani ze sendmailu na WinNT funguje normalne, access listy jsou
oboustranne stejne.
Dekuji za postrceni.
Petr Kincl