ASDL -- omluva

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Středa Květen 10 10:13:05 CEST 2000

10. 5. 2000 napsal(a) Jaroslav Saroch na téma ,Re: ASDL`:

JS> Zdravim,
JS>
JS> Technologie ADSL (Asymetrical Digital Subscriber Line) je jedna z rady

[...]

Chci se omluvit, chodi mi do jedne tridene schranky konference o sendmailu
i unixu a tak jsem v domneni, ze jde o otazku do konference o unixu,
poslal zpravu kolegovi, ktery se technologii zabyva, aby, pokud by mel
chut a cas, odpovedel. Coz se i stalo, ale do nespravne konference.

Prosim, nekamenujte jeho, ale mne; pokud vim, neni ani do konference
prihlasen a otazu by tak beze mne nedostal.

Jeste jednou se omlouvam za prispevek mimo tematicke zamereni konference.

V.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, odd. systémové administrace ÚIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,