smerovani posty

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Čtvrtek Květen 11 12:09:28 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Miroslav Geisselreiter wrote:

> Tam bude jeste nejaky jiny problem. Kdyz to tak udelam, posta spadne na roota s nasledujicimi chybami:
> The original message was received at Thu, 11 May 2000 09:23:28 +0200 from odysseus.fi.muni.cz [147.251.48.205]
> ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
> <mgeisselreiter na spojprojekt-brno.cz>
> ----- Transcript of session follows -----
> 553 vnitrnistroj.nasedomena.cz. config error: mail loops back to me (MX problem?)
> 554 <mgeisselreiter na spojprojekt-brno.cz>... Local configuration error

> [...]

Zaznam v mailertable by mal vyzerat takto:
.nasedomena.cz	smtp:[vnitrnistroj.nasedomena.cz]

Tie zatvorky zabrania rezolvovaniu MX zaznamu.

Mimochodom, mne to len takto nefungovalo. Mail sa mi vratil s chybou Relaying
denied. Musel som este stroje, pre ktore smerujem postu doplnit do
relay-domains, co ma dost prekvapilo, lebo v dokumentacii o tom nie je ani
zmienka.

				jano