QMAIL a dorucovani posty

Tomas Lada tomas.lada na hsvos.cz
Čtvrtek Květen 11 14:59:14 CEST 2000

> O kus dal pisete, ze uz je. :-)

No reknu Vam jak to bylo s tim adresarem odzacatku. Takze nez jsem zacal
instalovat qmaila, tak jsem se onej nezajimal. Pak jsem se docetl ze do nej se
dorucuje posta, ale nenasel jsem ho tam, tak jsem ho vytvoril. Takze adresar tam
ted je. (ale je porad prazdny)

> 1. honza.kral bude soubor, ne adresar.
> 2. Mel by ho vytvorit automaticky procmail, kdyz ho nenajde.

Tak jsem to zkusil. Vytvori se mi adresar /home/honza.kral/ a v nem jsou soubory
.bash_logout, .bash_profile, .bashrc, emacs a .screenrc tot vse. Bohuzel se mi
zadny soubor honza.kral nikde nevytvori. (prohledal jsem cely hdd)

> Preinstalovat? To je Microsoftismus!
> Pardon...

S pozdravem
                Tomas Lada