QMAIL a dorucovani posty

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Květen 11 16:05:55 CEST 2000

On Thu, May 11, 2000 at 03:25:45PM +0200, Tomas Lada wrote:

> zkusil jsem: vypise no message, no subject hope that´s ok
> /usr/sbin/sendmail: neni souborem ani adresarem To vypada jako kdyby to
> melo jit pres sendmail, ktery uz jsem odinstaloval. Bude se muset
> nastavit procmail? S pozdravem Tomas Lada

Prosim vas, proc si aspon neprectete dokumentaci ke qmailu? Nebo aspon
nejake howto? Od ceho myslite, ze ti autori pisi dokumentaci? Proc jste
nezustal u sendmailu? Nefungovalo vam to?

Je potreba nalinkovat (prikaz ln) /usr/bin/sendmail na binarku od qmailu -
nekde tam, kde je nainstalovan qmail, je nainstalovan v adresari
bin/sendmail.

ln -s /nekde/kde/je/qmail/bin/sendmail /usr/bin/sendmail

(ale muze se to jmenovat i jinak ^^^, zalezi, jak to mate zkompilovane a
nainstalovane)

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //