Maskaradovani v postfixu 19991231-pl04

Milan Kopacka mkop5230 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 11 20:48:17 CEST 2000

On Thu, 11 May 2000, Robert Wolf wrote:

Dobry den,

> dalsi dotaz se tyka postfixu.

Na problemy s MTA je jina konference, viz Cc:
Proto to quotuju cele, aby bylo v sendmail@ jasne, o cem je rec.

> [...]
> zda dost blby. MX zaznam pro bhk.cz jde na mail.bhk.cz.
>
> Zkousel jsem cpat ruzne veci do masquerade_domains, vcetne bhk.cz, ale
> vubec se mi ty maily s domenou bhk.cz neposilaji.
>
> Kdyz tam dam vol.cz, tak se mi maily odesilaji s @vol.cz. Kdyz tam dam
> cokoliv jineho, tak se mi odesilaji s @mail.bhk.cz. Pricemz mam dojem,
> ze kdyz poslu mail, tak mailq zobrazi odesilatele jako
> @hkom-cb.vol.cz.
>
> Uz jsem z toho taky mimo. Na serveru mi bezi identd, nejsem si jisty,
> jestli s tim nema taky neco.
>
> Muzete mi poradit, jestli jste nemel nekdo podobne problemy???

Nevim, jak se standardni konfigurace postfixu vyrovna s tim, ze ackoli ma
pocitac hostname z .vol.cz, tak ma maskaradovat jako @bkn.cz .

Nastavil bych

hostname na mail.bhk.cz

a v main.cf

# tohle by se melo spocitat samo z hostname, nastavovat nemusite
myhostname = mail.bhk.cz
mydomain = bhk.cz

# odchozi posta z pocitace mail odchazi jako user na bhk.cz
myorigin = $mydomain

# pro tyhle beru postu
mydestination = $myhostname hkom-cb.vol.cz $mydomain

# za tohle maskaraduju
masquerade_domains = $mydomain

zdravi

  Milan Kopacka