sendmail - host name lookup failure

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Květen 12 09:32:27 CEST 2000

Osobne by som sa podla tejto hlasky orientoval na DNS server(bezi,nebezi).

Lokalne funkcie. Co mas v /etc/nsswitch.conf a v /etc/resolv.conf ?

> Neviem, ci to pomoze, ale skus skontrolovat aj MX zaznam. Predchadzajucim
> kontrolujes A zaznam.

Posta musi ist poslat aj na stroj bez MX zaznamu v DNS.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }