QMAIL logy, mailboxy - zase o neco dale

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Středa Květen 17 14:40:26 CEST 2000

Dne 17 May 2000, v 13:57, Tomas Lada napsal(a):

> Ted jsem linky smazal a udelal:
> ln -s /home/jmeno_uzivatele/Mailbox /var/spool/mail/jmeno_uzivatele
> Zkusil jsem poslat cca 4MB email (z uctu uzivatele, ktery ma omezenou
> kvotu 1MB) na ucet uzivatele ktery ma kvotu  2MB. Mejl se mi nevratil
> a navic se mi zrejme blokla schranka, protoze se tam nemuzu prihlasit.
> Mejl mi pritekl do /var/spool/mail/jmeno_uzivatele kteremu jsem to
> posilal. To se mi moc nelibi.

Pokud pro spousteni pouzivate ten soubor  /var/qmail/boot/home tak by
se to melo dorucovat do ./Mailbox. Tedy do adresare usera, pro ktereho
je posta a tam do souboru ./Mailbox.

Ale vy urcite pouzivate soubor /var/qmail/proc pripadne proc+df. Pak to
dorucuje procmail tam kam se vam to dorucuje.

     Vladimir Smelhaus