QMAIL logy, mailboxy - zase o neco dale

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Květen 18 11:24:56 CEST 2000

Dne 18 May 2000, v 10:47, Tomas Lada napsal(a):

> Stalo se, zmenil jsem vlastnika toho souboru na uzivatele.

No pokud ten soubor vymazete, tak se pak pri prichodu posty vytvori sam
a bude mit i ta spravna prava.

> Kdy myslite, ze tam tak dorazi?
> Doufam ze mi nereknete oblibenou hlasku z Mrazika: "pockejte do zimy

Kdybyste si precetl life with qmail, ktery jsem vam doporucoval, tak byste
to vedel. Kdyz se to nepovede napoprve, tak se to zkousi v urcitych
intervalech az to nejake maximalni doby.

> spadnou.... " >:-) Jeste jsem se chtel zeptat k tem linkam. V
> dokumnetaci k Qmailu jsem se docetl ze je musim delat pro kazdeho
> uzivatele. To je budu muset delat pro kazdeho nove vytvoreneho
> uzivatele? Tusim ze mi odpovite abych si napsal skript... S pozdravem

Dorucujte do ./mbox a linky nedelejte. pop3d z baliku imap se s tim
vyrovna (pokud se bavime o RH).

     Vladimir Smelhaus