Nelokalni uzivatel na lokalni domene

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Květen 24 17:25:17 CEST 2000

Problém je, že všechny adresy jsou ze stejné domény. Na Internetu u
providera mají poštovní server, pro svou doménu firma.cz - ze kterého si
emaily uživatel v_jinem_meste vyzvedává.

Nyní se mi jedná o nastavení lokálního poštovního serveru tak, aby
lokální poštu neodesílal na jejich server v Internetu, ale vyřídil
lokálně (bez napojení na internet). Až na zmíněné uživatele.

Také jsem uvažoval použít virtusertable, jenže tím bych musel změnit v
adrese v_jinem_meste na firma.cz změnit doménu, čímž by se ale email stal
nedoručitelným. Kdyby šlo nastavit sendmail.cw nebo mailertable ne pro
celou doménu, ale pro jednotlivé uživatele, byl bych spokojen...

Slávek.