postfix

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Středa Listopad 1 13:30:45 CET 2000

> From: "Silhavy Filip" <silhavyf na kolektory.mepnet.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: postfix
> Date: Wed, 1 Nov 2000 11:21:21 +0100
>
> Muzete mi nekdo poradit jak v postfixu vytvorit filtr, ktery by delal toto :
> prijde-li mail s prilohou *.exe *.vbs apod. prilohu nebo cely mail zablokuje
> a odesilateli posle mail s textem uz to nikdy neposilej, protoze to stejne
> nedojde.

Za prve je asi treba podotknout, ze toto neni problem MTA, nebot pro MTA
je telo zpravy (MIME-pripojky ap.) cerna skrinka - takze ponekud off-topic.
Dale odhaduji, ze podobne aktivity jsou stejne zbytecne, nebot BFU si
.exe, .vbs a jine MS-lahudky stejne prinesou na diskete (kdyz se jim to
postou zakaze).
--
                                                Lubos Kaspar