Zjisteni platnosti emailu

Středa Listopad 1 17:24:22 CET 2000

->> ->> Nevidim nic zle na tom zeby si mailer najprv overil ci je posta v
->> ->> poriadku az potom ju zacal tahat... zato vidim vela zleho na opacnom
->> ->> postupe.
->>
->> -> A co bezpecnostni duvody? Co je zle na pripade, ze posta se
->> -> kontroluje az off-line? Co treba prenos pres uucp a spol, prenos do
->> -> siti s jinymi mailovymi sluzbami (Fidonet, X.400) atd.
->>
->> bezpecnost sa da zarucit aj inym sposobom. mate aj ine dovody alebo len
->> paranoju? Ked mozeme overit platnost adresata posty hned, urobme to hned
->> aby

-> Rekl bych, ze to slovo "muzeme" je presne to, o co tu jde :-)

ako tomu mam rozumiet? jedine co mi napada je zopakovat moje predchadzajuce
argumenty.

Mam este jeden dovod: ako coadminovi qmailu mi dost casto chodia
double-bounces z toho dovodu ze niekto poslal postu na zlu adresu a vo From:
uviedol tiez zlu adresu. Ak by boli tieto posty odmietnute SMTP serverom,
masina by nemusela 1. prijimat data 2. babrat sa s nimi a ja by som zase
sa nemusel babrat s tymito postami. Preto mi ide o to, odmietnut postu tak
skoro ako sa to da...

 Saving Private Ryan...
 Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000