Bezpecne SMTP pres TLS

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Středa Listopad 1 21:03:17 CET 2000

Prave studuji moznost sifrovaneho prenaseni mailu pres SMTP over TLS a
rad bych mel jasno v nekolika vecech. Pomohl by mi i odkaz na
dokumentaci nebo RFC, ktere se temto problemum venuji.

Uspesne jsem opatchoval qmail TLS patchem z www.qmail.org a vygeneroval
podepsane certifikaty. Posilani mailu z Netscape Messengeru funguje
dobre (overeno podle hlavicky), ale zabezpecene se zprava prenasi jen
mezi Messengerem a qmailem (podle ocekavani).

SMTP over TLS funguje pouze mezi MUA a MTA, nebo i mezi dvema MTA ?

Pokud funguje i mezi dvema MTA, tak je potreba je k tomu nejak
konfigurovat, nebo to funguje samo o sobe, pokud oba maji podporu TLS
(SSL) ?

Jak zajistit, aby Messenger akceptoval certifikat po celou dobu jeho
platnosti a nepozadoval jeho rucni potvrzeni pri kazdem novem spusteni
klienta?

Mohl by mi prosim nekdo, jehoz SMTP server umi TLS poslat soukromy mail,
abych videl, ze to funguje ?

dekuji

--
/*
  Miroslav Petricek           mpe na stavos.cz