Unbalanced character

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Listopad 8 11:06:40 CET 2000

On Wed, Nov 08, 2000 at 09:35:02AM +0100, Radim Marek wrote:
> nasledujici dotaz pokladam jako novacek u sendmailu, ke kteremu jsem se
> dostal pres exim.

A nechcete jeste (do)preskocit na postfix? Ten je IMHO nejjednodussi ...

> Kdyz odeslu postu, kde je ve hlavicce From nejaky znam napr. ' nebo ", tak
> me tenhle e-mail server vrati jako nedorucitelny protoze je tam "Unbalanced
> '''"
>
> Nevite nekdo co s tim?

Rekl bych, ze chyba je na strane vaseho MUA (mailoveho klienta), ze vami
nacvakane hlavicky neprevedl do spravneho tvaru (podle RFC), na coz
sendmail upozorni.

> P.S.: nevite o nejakem URL, ve kterem se muzu docist podrobne a lidsky o
> konfiguraci sendmailu :_))?

linux.mikroservis.cz ... jinak si to docela dost protireci, ten vas
pozadavek :)

P.S. Zkuste kdyztak postfix, jeho konfigurace je skoro jak pro decka a
ma peknou dokumentaci (soucasti balicku, anebo klikaci na
www.postfix.org).

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//