Amavis a licence antiviru

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Středa Listopad 15 08:05:40 CET 2000

> To: sendmail na linux.cz
> Date: Tue, 14 Nov 2000 17:00:59 +0100
> From: "hrochoun" <hrochoun na brainscope.cz>
> Subject: Amavis a licence antiviru
>
> Ma nekdo konkretni informace, jak je to s licencemi pro antiviry
> podporovanymi Amavisem ? Nekde jsem zachytil debatu, ze treba na McAfee je
> potreba licence pro kazdeho pop3 usera. Zda se mi to prehnane. Je nektery z
> antiviru zdarma i pro komercni vyuziti ?

Dovoluji si poznamenat, ze tato konference je o sendmailu,
potazmo MTA a funkci MTA je pouze predavat SMTP-zpravy, nikoliv zkoumat
strukturu jejich tel (treba MIME s attachmenty ve forme oblibenych MS-souboru
.DOC, .EXE, .VBS ap.). Hledani MS-viru tedy zrejme neni funkci MTA,
proto doporucuji podobne "problemy" ventilovat v konferencich zamerenych
na produkty Microsoftu.

S diky za pozornost
--
                                                Lubos Kaspar