Amavis a licence antiviru

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 16 16:18:50 CET 2000

|Ano, filtrovat. Ale _ne_ podle obsahu, max. tak velikosti.
|
|				Petr Cech

Pokud mu to spravce MTA tak i dle obsahu.
Pak uz je veci daneho spravce jestli v dusledku jeho prikazu neni
porusovano nejake pravidlo ci zakon.

Pak by vnitrni rozhodovani MTA melo fungovat asi takhle.

Mam mail na doruceni. Ano.

Chci ho kontrolovat?

 Pokud ano vyberu casti mailu ktere se maji kontrolovat.

 Kontrola vybranych casti. Mail vyhovel?

 Ano. Dorucim jej.

 Ne. Nalozim snim pordle prikazu meho spravce.

Je zrejme ze vyber mailu a nasled ne pripadnych jeho casti pro
kontrolu musi prikazat jeho spravce.

                                     dabel

PS: Ve sve podstate je uplne jedno kontroluje-li se ,,jen'' velikost
    nebo obsah.