Antivir a SMTP

Rehor Petr p.rehor na decros.cz
Pondělí Listopad 20 11:44:47 CET 2000

> PRO: je to na jednom miste a jednoduse se to spravuje. Obcas
> to naky virus chytne a v pripade takovych jako je ILOVEYOU a
> klony je to _velmi_ ucinne.
>
> PROTI: uzivatele si viry stahnou pres WWW, ci si je donesou
> na diskete z domova. Z bezpecnostniho hlediska v tom antivirovem
> programu muze byt vzdalene exploitnutelna chyba (cim je server
> jednodussi, tim je mensi riziko chyby).

Podle me je zakladem antivirove ochrany on-line scanner na
vsech stanicich, ktere jsou nachylne k nakaze (urcite vsechny
s OS od Microsoftu :-) K tomu jako doplnek antivirova kontrola
na vsech mistech, kudy mohou viry prichazet do interni site
(dnes nejcasteji Internet a diskety) a mista, kudy se mohou
sirit mezi uzivateli (sdilene souborove servery, interni
postovni servery).

Vzhledem k trendu vyvoje viru a jejich sireni se mi jevi
antivirova ochrana elektronicke posty jako velmi vhodne
misto a to jak u internich postovnich serveru, tak u brany
do Internetu.

Petr Rehor

DECROS s.r.o.          J.S.Baara 40, Ceske Budejovice, Czech Republic
Tel: +420-38-7312808   Fax: +420-38-7311480      http://www.decros.cz